יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

נפתלי בנט - מנהיג כלכלי

נדמה שיש כיום רק ראש מפלגה אחד (בפוטנציאל) שיודע להצביע על הגורמים ששורפים ומכלים את הכסף של אזרחי המדינה.
הנה מבחר ציטוטים מראיון של נפתלי בנט לזמן חיפה בסוף השבוע האחרון:
  • "הדברים העיקריים שאני נלחם בהם הם שלושה: ראשון הוא נושא הטייקונים והריכוזיות. מה שקורה כאן זה שהמוסדות הפיננסיים לא נותנים אשראי ליוזמות שיש בהן כדי לפרק את המונופולים הקיימים. הדבר השני שאני נלחם בו הם הוועדים החזקים במשק, כמו נמלי ישראל וחברת החשמל. יש ממש 'מס הסתדרות'. הגוף השלישי שצריך לשנות את מה שקורה בו זה משרד הביטחון. למה רואה חשבון שהוא עובד משרד הביטחון צריך לצאת לפנסיה בגיל 45?"
  • "המונופול הרביעי בישראל הוא קרקעות המדינה. אני לא יודע אם אנשים מודעים לכך ש-93 אחוז מהקרקעות בארץ מוחזקים בידי המדינה. זה הזוי."
  • "הערצתי את נתניהו, כי כשר אוצר הוא היה מוכן לעשות דברים לא פופולאריים לטובת המדינה. אבל היום אני מאוכזב מניהול התקציב שלו, מהכניסה לגירעונות ומאי טיפול בבנקים ובריכוזיות."
אם בנט ייבחר לראשות המפד"ל, המפלגה שלו תזכה בקול שלי בקלפי.
ומה איתכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה